Cover

„Cable: człowiek, który wypowiedział wojnę Murdochowi i… przegrał”, nabija się dziś z ministra ds. biznesu The Independent. Dziennik Daily Telegraph wysłałdo Vince’a Cable’a dwóch reporterów udających zwykłych obywateli. Minister, wywodzący się z Liberalnych Demokratów, którzy rządzą w koalicji z konserwatystami Davida Camerona, pochwalił się swoim gościom, że „wypowiedział wojnę” magnatowi medialnemu Rupertowi Murdochowi. Murdoch, który już teraz jest właścicielem kilka brytyjskich dzienników, ma jeszcze apetyt na największą na Wyspach telewizję satelitarną BSkyB. Gdy przechwałki Cable’a ujrzały światło dzienne, premier Cameron „od razu pozbawił go wszelkich kompetencji w kwestiach związanych z mediami, telewizją cyfrową i telekomunikacją”, pisze The Independent.