Wesprzyj niezależne europejskie dziennikarstwo dostępne dla WSZYSTKICH, przekazując darowiznę na rzecz VoxEurop

Népszabadság

  • Miasto: Budapeszt
  • Język: Węgierski
  • Nakład: 97 800
Népszabadság

„Wolność Ludu” była w latach 1956–1990 organem partii komunistycznej. Po przejęciu przez niemiecki koncern Bertelsmanna tytuł przekształcił się w poważną opiniotwórczą gazetę, pozostał jednak blisko związany z partią socjalistyczną (byłymi komunistami). Obecnie jest własnością szwajcarskiej grupy Ringier AG i określa się jako dziennik „lewicowo-liberalny”.

Linki zewnętrzne

Ostatnia aktualizacja: 18 stycznia 2017