Wesprzyj niezależne europejskie dziennikarstwo dostępne dla WSZYSTKICH, przekazując darowiznę na rzecz VoxEurop

Österreich

  • Miasto: Wiedeń
  • Język: niemiecki
  • Nakład: 250 000 (2012)
Österreich

Założony w 2006 r. *Ӧ**sterreich* wzorował się podobno na USA Today, ale w gruncie rzeczy wpisuje się w tradycję wielkich europejskich tabloidów, takich jak brytyjski *Daily Mirror* czy niemiecki Bild.

Jest dziennikiem płatnym, ale ukazuje się również w wersji bezpłatnej, co pozwala mu przypisywać sobie miano drugiego co do wielkości dziennika krajowego po Kronen Zeitung. Ostro krytykowany za poszukiwanie taniej sensacji. W 2007 r. groził mu zakaz publikacji za użycie symbolu narodowego do celów komercyjnych, ale udało mu się uniknąć sankcji.

Linki zewnętrzne

Ostatnia aktualizacja: 18 stycznia 2017